czwartek, 1 listopada 2012

**Dziś**

Dziś taki post z dzisiejszego dnia głównie outfit :))

a więc: sweterek kupiłam za 2zł w ciuchu :) zamierzam go przerobic czyli widzi mi sie on ze złotymi guziczkami i perełkami na kołnierzyku ;D hehe taki zamierzam zrobić:) a póki co tak sie prezentuje ;P









zapraszam także na poprzedni post :)) bo nie dawno był dodany i niektórzy może jeszzce nie widzieli ;** Całuję ;*


A i jeszcze jedno ;D Mój kochany przyszywany brat przerobił mi zdjęcie tak na Halloween ;D hehe także pochwalę się wam hahaha 




wiem, wiem straszne ;D haha ale Halloween to Halloween :DD 

Buśkaaa ;*





7 komentarzy :

  1. Kochana Ty to masz rękę do tych sh:)

    OdpowiedzUsuń
  2. fajny sweterek! zdjęcie na Halloween też spoko ;). dzięki za komentarz.

    OdpowiedzUsuń
  3. pięknie :) dla mnie stylizacja idealna zaczynając od fryzury po ciuchy ! super ;*

    OdpowiedzUsuń
  4. ojejku jaki piękny sweterek znalazłaś!!! i jeszcze za taką cenę- zazdroszczę!!!!

    OdpowiedzUsuń
  5. piekny ten sweterek po upiekszeniu na pewno bedzie zjawiskowy:)

    OdpowiedzUsuń

Jak już tu jesteś, zostaw coś po sobie :*
Dziękuję za odwiedziny <3

.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...