czwartek, 9 sierpnia 2012

**Łosoś**

Cześc Kochani :*

W dzisiejszym poście zestaw z moimi łososiowymi spodniami ;D szykowałam się jakoś do kina i zechciało mi się spodni kolorowych hehe więc ubrałam te :D
Spodnie kupiłam na ryneczku za 60zł Bluzka Cubus torba- allegro, buty-butik w Niemczech to chyba wszystko :))







Również mam kilka rzeczy do sprzedania może znalazłby się ktoś chętny :**

Te rzeczy szukają nowych właścicieli :D więc oddam w dobre ręce :)
nalezy doliczyc koszt wysyłki 6zł .

Bluzka Orsay 45zł NOWA



 Bluzeczka również NOWA 30zł

Portfelik NOWY 25zł z wysyłką

Kołnierzyk ASOS NOWY! 30zł


Sweterek Marks&Spencer  używany stan IDEALNY 26zł

 Maxi Mint 26zł stan IDEALNY
 Nowa!! Mili 60zł


Gucci 2 ... 290zł (15zł wysyłka)

Taka z kołnierzykiem kolor w rzeczywistości pomarańczowy ;) 60zł NOWA z metkami

Zapraszam :*

25 komentarzy :

  1. A może wystawisz te rzeczy na allegro i podasz dokładne wymiary :)? Fajne spodnie, świetny kolor :)

    Pozdrawiam,
    goskaino.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. aaaaa co za wspaniałości!! <3

    OdpowiedzUsuń
  3. Uwielbiam takie kolorki spodni :-)

    OdpowiedzUsuń
  4. Spodnie są świetne, ale ta bluzeczka najlepsza!

    OdpowiedzUsuń
  5. bardzo ładna stylizacja! świetne spodnie :)

    OdpowiedzUsuń
  6. bardzo ładnie wyglądasz :)

    Zapraszam i napisz jeżeli obserwujesz, rewanżuję się. :)
    www.treasurre.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Bardzo optymistyczny kolor spodni :D Całkiem wbrew pogodzie za oknem ;)
    Pozdrawiam i zapraszam na nowy post :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Ślicznie to wszystko dobrałaś:) Masz piękne włoski:)

    OdpowiedzUsuń
  9. Świetne spodnie! Bardzo udany zestaw ;-)

    Pozdrawiam i dodaję do obserwowanych!

    Zapraszam do mnie:
    http://eny-style.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. fotografuję (i jestem fotografowana) Nikonem D90 :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Na te łososiowe spodnie poluje od dluzszego czasu ale juz jak takie widze to twierdze ze nie sa dla mnie;)

    OdpowiedzUsuń
  12. Hej ! U mnie zaczął się konkurs ! ;)))
    Serdecznie zapraszam do wzięcia udziału
    Niedlaciebiebeybee

    OdpowiedzUsuń
  13. Łososiowe spodnie są świetne. I jeszcze znalezione na rynku za 60 zł ...super ! Cały outfit jest bardzo fajny i idealny do kina :)
    Pozdrawiam
    http://trendy-dummy.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  14. super outfit! :D szczególnie podoba mi się twoja bluzka :)
    zapraszam do mnie na cosmicdays.blogspot.com
    obserwujemy? ;)
    pozdrawiam ^^

    OdpowiedzUsuń
  15. sliczne ciuchy!

    obserwujemy?
    http://marzenkovelove.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  16. piekne te lososiowe spodnie<3

    OdpowiedzUsuń
  17. super stylizacja z łososiowymi spodniami ;)
    świetne połączenie...

    dodaję bloga do obserwowanych i zapraszam również do obserwacji mojego
    http://colinline.blogspot.com/

    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  19. kolor moich włosków naturalny ;)
    nie farbowałam ich jeszcze, chociaż kusi mnie bardzo... sama nie wiem, w którą stronę miałabym iść... czy rozjaśnić je troszkę, czy może przyciemnić na czekoladowe ;) hehe... dylematy :P


    a kurteczkę kupiłam na all :)

    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń

Jak już tu jesteś, zostaw coś po sobie :*
Dziękuję za odwiedziny <3

.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...