sobota, 2 czerwca 2012

**Zakupy**

Hej :*

W dzisiejszym poście pokażę wam co dziś kupiłam :D
w zasadzie to mama mi kupiła na dzień dziecka :D hehe i na poprawę humoru :))
No i udało się jej, nie powiem że nie :D

Mam dla was jeszcze piosenkę pełną optymizmu :P
POSŁUCHAJCIE :*




Wisiorek Cropp :P


Majteczki :)



Miętowa Bluzeczka Ryneczek^^ :D


Spodnie wysoki stan z zipem + powyższa bluzeczka :)





Spodnie Pastelowe :))






No i to tyle :PP

a wczesniej kupiłam sobie takie buciki :P
sandałki na koturnie :)
Jeszcze w nich nie chodziłam bo pogoda na to nie pozwoliła ale myśle że już nie długo :D



Jak się wam podobają rzeczy?:D
;*

28 komentarzy :

  1. Those are great buy! I like the wedges :)

    Amor GLAMOROZA.BLOGSPOT.COM

    OdpowiedzUsuń
  2. lubię takie pastelowe spodnie :)

    OdpowiedzUsuń
  3. świetne rzeczy zwłaszcza miętowa bluzeczka :)

    OdpowiedzUsuń
  4. piekne! a te pastelowe spodnie gdzie kupiłaś? :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Wszystko rewelacja! Szczególnie czarne i pastelowe spodnie ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Wszystkie spodnie śliczne:) a najpiękniejsze to te brzoskwioniowe:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Te pastelowe spodnie są śliczne ^^

    OdpowiedzUsuń
  8. śliczne kolory i ubrania :)

    OdpowiedzUsuń
  9. masz bardzo ładną twarz :) butki mi się mega spodobały!:)

    OdpowiedzUsuń
  10. te ostatnie spodnie jakoś tak najbardziej mi przypadły do gustu :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Acha dziękuję Ci za tak miłe słowa:)

    OdpowiedzUsuń
  12. Hej :) tworzę ciekawego fanpage na facebooku. Kiedy zbiorę już garstkę modnych dziewczyn mam zamiar kilka razy w tygodniu umieszczać tam najlepsze stylizacje jednej z Was. Jeśli chcesz poszerzyć grono swoich czytelników to zapraszam: http://www.facebook.com/pages/Lifes-too-short-to-wear-boring-clothes/409225845777563

    OdpowiedzUsuń
  13. Bezposrednio na skóre :) bez żadnej wody :) dopiero po 10 min albo jak Ci się już znudzi to się spłukujesz, dziękuje;* obserwujemy! ;*

    OdpowiedzUsuń
  14. discount bikes london
    Excellent Working Dear Friend Nice Information Share all over the world i am really impress your work Stay Blessings On your Work...God Bless You.cheap bikes

    OdpowiedzUsuń
  15. Wisiorek klatka jest świetny ;*
    Zapraszam do siebie stranowa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  16. naszyjnik i spodnie pastelowe najlepsze ! *.*
    zapraszam do mnie .

    OdpowiedzUsuń
  17. Everything is so cute!! I love the necklace and the shirt and the shoes an the pants and everything:) Following you now stop by my blog if you want:)

    OdpowiedzUsuń
  18. spodnie z zipem i te pastelowe najbardziej mi sie podobają, udane zakupy:)

    OdpowiedzUsuń
  19. Cześć ;)
    Obserwowałaś mojego bloga (tallysfashion.blogspot.com), dlatego piszę do Ciebie. Zmieniłam adres bloga, co za tym idzie - chciałam "odbudować" wszystkie osoby obserwujące, dlatego zapraszam Cię do mnie na

    WWW.BLUEMICA.FASHION.BLOGSPOT.COM


    Serdecznie zachęcam do wzięcia udziału w konkursie - do wygrania torebka w stylu Alexy Chung z Asos, niebawem kolejne konkursy.
    Liczę, że wpadniesz ;))

    Bluemica


    p.s. mi najbardziej przypadły do gustu pomarańczowe/pastelowe spodnie ;)

    OdpowiedzUsuń
  20. ooo strasznie podoba mi się bluzka w paski :) urocza :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Masz mega blog. ;3
    Odwiedź też mojego gdy będziesz miała czas,
    ja dopiero zaczynam, więc gdy spodoba Ci się mój
    blog dodaj mnie do obserwowanych i napisz w komentarzu
    a ja sie odwdzięczę ;3
    Jeśli nie lubisz takich komentarzy usuń go po prostu.
    Dzięki :*

    OdpowiedzUsuń
  22. Urzekła mnie miętowa bluzka no i oczywiście moja miłość - biało-czarne paski i pastelowe spodnie :D. Wszystko jest takie urocze, że aż płynie cudem, miodem i orzeszkami ;)
    Pozdrawiam i oczywiście odwzajemniam obserwację :)

    OdpowiedzUsuń

Jak już tu jesteś, zostaw coś po sobie :*
Dziękuję za odwiedziny <3

.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...