czwartek, 21 czerwca 2012

**Shopping**

Hej Kochane ;*
Wiem dawno nie pisałam, przepraszam ;* to z powodu sesji :P mam nadzieję że wszystko zaliczone :D tzn wyniki ostatniego egzaminu są w poniedziałek ale jestem dobrej myśli :D ;)

W sobotę jadę do Niemczech więc znowu mnie nie będzie troszkę więc spokój będziecie miały ode mnie :D hehe ale może zrobię jakiś post  stamtąd :P i pokaże co tam ciekawego sie dzieje hehe

a teraz pokażę wam co kupiłam wczoraj :P oczywiście z takich ciekawszych rzeczy :P bo zakupy kosmetyczne musiałam zrobic ale już wszystkiego nie będę pokazywała np. golarek^^ xD hehe




A więc tutaj jak widac :
strój z falbankami- Butik
Bransoletka z perełkami- Butik
Bransoletka miętowa- Cocomore 
Kupiłam ją do zestawu :D bo sukieneczkę miętową z koronką też kupiłam xD

z kosmetyków antyperspirant i brązujący krem do ciała :D jeszcze go nie używałam także nie wiem czy jest dobry i czy plam nie robi xD ale się okaże :D



Sukieneczka Miętusek - Cocomore 
najbardziej plecy mi się podobają :D



A tu taki mały zestawik :)





No i tyle ze mnie :P
aaaa....
jeszcze jedno :D ostatnio przeglądając stronę szpileczki.pl
napotkałam się na ciekawy pomysł na niespodziankę dla kogoś np Ukochanego :))

Zobaczcie :D


Mozna taki mały liścik wsadzic :DD Z miłym słowem na początek dnia :)
Fajne prawda?
Ja bym była zadowolona :) Bo w sumie mnie małe rzeczy cieszą i dużo do szczęścia mi nie potrzeba :))
a zawsze to miło jest usłyszec na początek dnia
"Kocham Cię" 
Dzień od razu staje sie piękniejszy :))

No i to tyle :))

BuZiaKi:**

28 komentarzy :

  1. Oddawaj tą piękną sukienkę!
    A liścik jest rzeczywiście świetny :D

    OdpowiedzUsuń
  2. dziękuję:) a przerabiam w photoscape zazwyczaj. :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Osobiście wolałam wcześniejszy z Joanny o podobnej konsystencji bo ten wysusza troche włosy i elektryzują się :/ Nie jest najgorszy ale ekstra też nie jest ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. aha ruzmiem :) ja to uzywam z Avonu cały czas taki zielony :P i to mój number One :D

      Usuń
  4. sukienka z koronki i bransoletka są cudne! i Twoj zestaw z szortami tez :)
    a ta niespodzianka do prannej kawy jest urocza :D

    OdpowiedzUsuń
  5. Śliczna sukienka i bransoletki. A ten pomysł to genialny :]
    zapraszam na konkurs http://fashhiion.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. Miętuskowa tuniczka jest przeswietna! :) udane zakupy ;) :) buziaki, u mnie nowy wpis, zapraszam ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. śliczna bluzeczka i te bransoletki hmmm... po prostu piękne. Zapraszam do mnie ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. aaaa wspaniała sukienka <3

    OdpowiedzUsuń
  9. Ależ wspaniała, boska i piękna sukienka :O! Prezent dla mnie ;)? Szortami też nie pogardzę ;)
    Pozdrawiam i zapraszam w wolnej chwili do siebie :)

    OdpowiedzUsuń
  10. te sukieneczka miętowa jest prześliczna ! Mam nadzieje,że egzaminy wszystkie zdałaś, trzymam kciuki :* a pomysł z herbatką całkiem miły ^^

    OdpowiedzUsuń
  11. uwielbiam kolor miętowy <3 śliczny strój!:)


    te rurki co są u mnie -można normalnie kupić w sklepie, w dziale makarony:) na opakowaniu jest napisane "Cannelloni"
    nie miałam wcześniej u siebie opcji "obserwatorzy", już dodałam:)

    OdpowiedzUsuń
  12. swietne zakupy zestaw tez ;)!

    OdpowiedzUsuń
  13. Jak zawsze robisz super zakupy:)

    OdpowiedzUsuń
  14. Fajny ten pomysł.

    Sukienka świetna <3

    OdpowiedzUsuń
  15. Miętowa bluzeczka i dodatki są zdecydowanie świetne ! Pozdrawiam x


    http://mfashionmyobsession.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  16. super te spodenki ;)
    zapraszam do Nas; )

    OdpowiedzUsuń
  17. love the suit!
    check out my giveaway on my blog!
    <3
    nailvarnishvixen.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  18. swietny blog zapraszam równiez do mnie :D http://ksiezniczkaidealna.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  19. widzę zakupy udane
    strój śliczny :)
    pozdrawiam !

    OdpowiedzUsuń
  20. Ta miętowa sukienka jest prześliczna! Chętnie bym taką przygarnęła.
    Strój też bardzo ładny, aż żałuję, że zawsze omijam Butik...

    OdpowiedzUsuń
  21. nadgarstek świetnie przeciążony .. uwielbiam ;))

    OdpowiedzUsuń
  22. Śliczna miętowa sukieneczka :)

    OdpowiedzUsuń

Jak już tu jesteś, zostaw coś po sobie :*
Dziękuję za odwiedziny <3

.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...