wtorek, 15 maja 2012

**Tag 11PytaŃ**

hej :) zostałam oTAGowana przez dziewczynę : http://nillna.blogspot.com/
dzisiaj odpowiem na pytania , ułożę nowe i wyznaczę kolejne osoby .
pozwolę sobie skopiować regulamin :




  • Każda oznaczona osoba musi odpowiedzieć na 11 pytań przyznanych im przez ich "Tagger" i odpowiedzieć na nie na swoim blogu.
  •  Następnie wybierasz 11 nowych osób do tagu i połącz je w swoim poście.
  • Utwórz 11 nowych pytań dla osób oznaczonych w TAGu i napisz je w swoim poście.
  • Wymień w swoim poście osoby które otagowałaś.
  •  Nie oznaczaj osób które są już otagowane.

Na początek żeby było wam miło to czytać podsyłam wam pioseneczkę :)
Spodobała mi się Bardzooooo :D tekst ma bardzo fajny :P 
Także posłuchajcie sobie ;)



  pytania i odpowiedzi :

1.co najczęściej robisz w weekendy ?
hmm.... zawsze się spotykałam w soboty z chłopakiem i chodziliśmy na dyskoteke albo razem czas spędzaliśmy :P a z racji że już go nie mam to chodzę sama :D hehe
także imprezuję ;)
 
 2.twoja ulubiona piosenka i ulubiony zespół muzyczny ?
oj,oj dużo tego jest :P nie mam ulubionej piosenki RACZEJ :P Lubię bardzo dużo piosenek i różne zespoły muzyczna ;) 
ale ostatnio dużo słuchałam tego -->
 
http://www.youtube.com/watch?v=H-0OuRVCAK8&feature=share

3.czy ten rok jest dla ciebie lepszy od poprzedniego ?
 Trudno mi powiedzieć he... na pewno nastało dużo zmian, łatwo nie jest ale zawsze to jakieś nowe doświadczenie ;)  

4.co zawsze nosisz w małej kieszonce w swojej torebce ?
 POMADKI/BŁYSZCZYKI <3 
zawsze smakowe :D

5.jaki kolor lakieru najczęściej pojawia się na twoich paznokciach ?

zdecydowanie neonowe :) róż/czerwień

 6.ty też odliczasz ile dni zostało do wakacji ?

Nie, żyję z dnia na dzień ;)

 7.jaką pierwszą rzecz zrobisz kiedy zaczną się wakacje ?

hmm, wyszaleje się za wszystkie czasy :D

8.masz jakieś plany na wakacje , sądzisz ,że wypalą ?

Chciałabym pojechać gdzieś daleko, daleko gdzie zawsze jest ciepło, upalnie i słonecznie :) i jest plaża z morzem :D
Byc może wypali :)

9.co najbardziej wkurza cię w facetach , jakie cechy , zachowanie itepe.

Ohooo tu to bym mogła pisać i pisać w nieskończoność ;)
ale takie najważniejsze to:
Kłamstwo, nieuczciwość, bezmyślność, dziecięce zachowanie, wmawianie czegoś co nie jest prawdą! :]

 10.umiesz jeździć na deskorolce ? jeśli tak to jak się tego nauczyłaś ? (kto cię nauczył)

Nie umiem i nie kręci mnie to :P

 11.co chciałabyś zmienić w sobie ,jeżeli wgl byś coś chciała zmienić .

Jestem jaka jestem i nic nie chciałabym zmieniać w sobie ;) 
każdy ma wady i zalety ;)


 A teraz moje pytania dla was :))

1. Jaki kosmetyk uwielbiasz? (taki który ciągle kupujesz) 
2. Jaka jest Twoja ulubiona blogerka? podaj link do bloga :)
3.  Który sklep z odzieżą najbardziej lubisz?:)
4. Kupujesz w sh? "ciuchlandach" ? z jakiej rzeczy jesteś najbardziej zadowolona?:)
5. Co myślisz o dawaniu dla chłopaka 2 szansy? tzw wchodzeniu dwa razy do tej samej rzeki?:)
6. Z jakim kosmetykiem się nie rozstajesz jeśli chodzi o pielęgnację włosów?:)
7. Co ostatnio zrobiłaś szalonego?:P
8.  Czy lubisz poznawac nowych ludzi?:)
9. Czy lubisz przerabiac swoje ciuchy?:) jeśli tak to pochwal się co ostatnio fajnego zrobiłaś :) możesz dodac zdjęcie :)
10. Jaki ciuch ostatnio sobie kupiłas?:) również możesz dodać zdj:)
11. Jaki kosmetyk ostatnio kopiłaś, z którego jesteś mega zadowolona ? :D


To tyle :D 
Odpowiadajcie szczerze :DD


Wytypowane osoby:
:*

 

Zapraszam Do Zabawy :**
oraz komentowania moich postów :* na pewno się odwdzięczę :D :**


16 komentarzy :

  1. A mnie kiedys deska kręciła : )

    OdpowiedzUsuń
  2. mnie jakoś tak nie bardzo :P hehe wole siatkówkę :P haha

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja też uwielbiam neonki na paznokciach :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Heej ;]
    Widzę że zostałam Otagowana,;)
    Dziękuję, ale nie bawię się już w takie zabawy ;*

    OdpowiedzUsuń
  5. Dziękuje słoneczko za otagowanie :) Niedawno odpowiadałam na pytania więc dopiszę Twoje do tamtej notki i odpowiem ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. http://forever-redhead-girl.blogspot.com/2012/05/057-ciasto-z-rabarbarem-i-tag.html dopisane :D

    OdpowiedzUsuń
  7. Yeah, maybe we could follow each other? (:
    http://vicy-whatever.blogspot.de/

    OdpowiedzUsuń
  8. "Jestem jaka jestem" i tak trzymaj!

    OdpowiedzUsuń
  9. hmm... nie wiem jak dodać mój blog do obserwowanych ...
    może spróbuj jeszcze raz i się uda ;-)

    OdpowiedzUsuń
  10. dosłownie JESTEM JAKA JESTEM i tak juz niech pozostanie :) nie zmieniaj tego :D

    OdpowiedzUsuń
  11. Kochana dzięki, ale chyba na połowę była bym zmuszona odpisać nie wiem :) Chętnie dołączę się do zabawy jak będę miała dłuższy staż w prowadzeniu bloga :*

    Masz rację nie zmieniaj nic :*

    OdpowiedzUsuń
  12. Maść nagietkową kupiłam w aptece za niecałe 5 zł :) daje fajny efekt nawilżenia i świeżości i może odrobinę wyleczył trądzik ale wielkich zmian nie widac :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Dzięki za zaproszenie do zabawy:)

    OdpowiedzUsuń

Jak już tu jesteś, zostaw coś po sobie :*
Dziękuję za odwiedziny <3

.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...