sobota, 19 maja 2012

:*

Hej Kochane ;*

dawno nic nie dodałam jeśli chodzi o stylizacje wiec teraz dodaje bo mam chwilkę czasu :*


Ogólnie troche sie w moim życiu ostatnio dzieje i jakos na nic nie mam ochoty ;/ 
może w końcu troche opowiem o sobie i w ogóle bo podobno jak sie przeleje wszystko na "papier" to jest lżej... aczkolwiek nie wiem czy byście chciały tego wszystkiego słuchać a w końcu blogi tez po to są ... zobacze jeszcze a Tymczasem mój dzisiejszy strój ;*









No i to na tyle dzisiaj bo musze spadac ;*
tak więc Buziaki wam ślę i zyczę miłego dnia;*

25 komentarzy :

  1. Ta bluzka jest genialna!!!! Świetny zestaw!!!!

    OdpowiedzUsuń
  2. fajnie wyglądasz! ładna bluzeczka. :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Torba jest zdecydowanie najlepsza ;) ale caly zestaw mi sie podoba ;) Pozdrawiam, zapraszam na nową notkę ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. pięknie chudzielcu. Torebka troche podobna do tych z kolekcji LV :) Pisz śmiało o tym co Cię gnębi, będzie lepiej :*

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo podoba mi się twoja bluzeczka, taka śliczna ^^ . możesz napisać skąd jest ?? torba super , też mam taką podobną !
    Bardzo się cieszę że tu trafiłam dodaję cie do obserwowanych i liczę na to samo ponieważ jestem tu nowa ^^
    pozdrawiam :D
    http://zielona-pantera.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. So, so stylish darling! what do u say about following each others blog? kisses

    FashionSpot.ro

    OdpowiedzUsuń
  7. Widzę że też tak jak ja lubisz do czarnych włosów pudrowy róż :)) piękny strój :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Wyglądasz prze ślicznie! :) Słodka bluzeczka! I baletki cudne! :) Fajna codzienna stylizacja :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Osobiście zakochałam się w torebce ! Jest genialna ! Pozdrawiam x


    http://mfashionmyobsession.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. Wspaniałe spodnie:D:D ja chce takie:D:D ogólnie fajna stylizacja:D
    pozdrawiam
    www.joyofpink.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. jakaś Ty szczuplutka !
    bardzo fajny outfit ! buziaki !

    OdpowiedzUsuń
  12. love your blog...maybe we can follow each other???? http://comeduegoccedacqua.blogspot.it/

    OdpowiedzUsuń
  13. masz świetna figurę! ♥.♥

    OdpowiedzUsuń
  14. kochana opalalam sie na ogrodzie moze ze 3 razy i tak mnie szybko łapie na brązowo;)

    OdpowiedzUsuń
  15. lovely outfit.
    join my blog on http://laviecestchic.blogspot.com and my fb page on www.facebook.com/LaVieCestChic
    kisses Marika

    OdpowiedzUsuń
  16. oshh w morde jaka jestes cudowna! :) i ta figura! nie wiedzialam ze mozna byc tak zazdrosnym jak ja teraz haha buziaki ! :)

    http://kajulekk.blogspot.co.uk/

    OdpowiedzUsuń

Jak już tu jesteś, zostaw coś po sobie :*
Dziękuję za odwiedziny <3

.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...