poniedziałek, 2 kwietnia 2012

Make up...



Kochane szukam odpowiedniego fluidu :D takiego matującego co zamaskuje wszelkie niedoskonałości :D
Może możecie jakiś poradzić?;D 
jakiego wy używacie i według was jaki jest najlepszy?:D

Bo ja szukam i szukam i nie mogę znaleźć a chce znaleźć taki jeden i używać go ciągle bo cały czas zmieniam :P 
ale tylko dlatego że żaden mi jeszcze nie pod pasował :((

Dzisiaj kupiłam 3 :D  takie -->
+ baze pod makijaż


co o nich myslicie ?
uzywałyście je??

Mam nadzieję że któryś z nich mi podpasuje :P 

Czekam na wasze propozycję i rady :**


a jeszcze się pochwale co kupiłam w ciuchu :D hehe
a mianowicie marynarkę z koronką ;D
kosztowała grosze więc wzięłam ;D hehe

Bo niestety obojętnie obok takich rzeczy nie przejdę :D haha




i proszę was o wypowiedzi na temat fluidu :D

20 komentarzy :

  1. super ciuszki,oddawaj je:D a fluidu zadnego z tych nie uzywalam,ja mam ten z Loreala true match i nienarzekam;) jutro beda słońce foty;):*:*

    OdpowiedzUsuń
  2. ja też szukam takiego fluidu który zakryje wszystko co powinno być zamaskowane :)

    ps. obserwuję!

    OdpowiedzUsuń
  3. I like your post so much! These purchases are really gorgeous!
    I’ve just wrote a new post, tell me what do you think about it!
    Take a look and if you want we can follow each others: Cosa mi metto???

    OdpowiedzUsuń
  4. Swietny pasek marynarka wow!

    OdpowiedzUsuń
  5. dziekuje kochana:* teraz ja czekam na jakis zestawik;) specjalnie dlamnie hah xD :*

    OdpowiedzUsuń
  6. Thank you so much for your sweet comment!! Of course I follow you back!
    If you want we can follow also with bloglovin, google+, twitter and facebook?
    Come back soon to visit my blog, I'll be waiting for you!!
    Cosa mi metto???

    OdpowiedzUsuń
  7. jeszcze tyhc kosmetykow nie uzywalam ale maybeline to dobra firma wiec sie nie obawiaj :) zapraszam na moj blog :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Love your belt!

    http://tipsbytippy.blogspot.com.au

    OdpowiedzUsuń
  9. nie używam. Fajna biała bluzka :)

    OdpowiedzUsuń
  10. dzieki za komentarz, a belisse kieyds bralam ale krotko. A Ty dlugo łykasz belisse i czy widac efekty w zmocnieniu i poroscie wlosow? Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Używałam fluidu Affini Tone, sprawował się dobrze ale przerzuciłam się na Manhattan :) Fajna koszula :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Koszulę mam z szafy, ale nie pamiętam marki.:)

    OdpowiedzUsuń
  13. Ja nie miałam okazji używać żadnego podkładu, świetna koszulka. x

    OdpowiedzUsuń
  14. Świetna notka! Podoba mi się blog. Z pewnością będę wpadać tu częściej! :)


    http://liquor-and-love-lost.blogspot.com
    Interesujesz się modą? Wpadniesz i zaobserwujesz?

    OdpowiedzUsuń
  15. jeżeli chodzi o bazę pod podkład to miałam z sorayi i byłam meeeega zadowolona. a jesli chodzi o podkład to niedawno znalazłam wręcz idealny. CLARINS-teint haute tenue ;Everlasting Foundation . Z tego co się orientuję to można go chyba znaleźć na allegro.
    jest duży wybór kolorów. mam cerę mieszaną i długo trzyma mi się na twarzy, nie rozmazuje i fajnie kryje. Jest baardzo wydajny :)
    Dopiero zaczynam przygodę z blogspotem, więc jeśli chcesz to zajrzyj do mnie i poradź mi coś co np mogę zmienic :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Bluzka genialna ;)
    Zapraszam do siebie!

    OdpowiedzUsuń
  17. ja również dodaję do obserw.
    a jeśli chodzi o fajne książki to już nie w temacie modowym, ale bardzo lekkie i przyjemne: Clare Naylor- w pogoni za Alice oraz Cathy Yardley - Dziewczyna w mieście aniołów :)
    jest również druga częśc wyznań zakupoholiczki, tej samej autorki ( wygrzebałam ją w SH : ) ale po ang. może gdzieś znajdziesz wersję polską- Mini Shopaholic :]

    OdpowiedzUsuń
  18. także muszę się w bazę wyposażyć:) ja lubię podkłady właśnie z Maxfactor:) tego akurat nie używałam ale generalnie większość z nich jakie miałam były super:)
    zapraszam do siebie w wolnym czasie:)
    http://mesmerize87.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Jak już tu jesteś, zostaw coś po sobie :*
Dziękuję za odwiedziny <3

.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...