piątek, 6 kwietnia 2012

**Haul Zakupowy**

A teraz różności :D parę rzeczy jakie kupiłam :DD

hmm od czego by tu zacząć :D

Zacznę od bucików :))
Kupiłam na allegro jednak mam mieszane uczucia co do nich eh
ponieważ są bardzo wysokie ja ogólnie lubię wysokie buty ale te są aż za bardzo chyba największy obcas jaki miałam to 13cm te mają 14cm ;p i jednak odeślę je z powrotem :P
ale ogólnie świetne kolorki mają :DD

panterka+czerń+czerwień= <3



Kolczyki - H&M

brakuje tu złotych kółeczek takich samych jak te srebrne :D oczywiście nie mogłam sie powstrzymac i je założyłam :P hehe w następnych poście będą widoczne :) ale kolczyki są super :))


Wisiorek 

Kupiłam jakoś na szafa.pl trochę go zmodyfikowałam :P bo nie lubie ogólnie srebnych rzeczy wolę pozłacane więc dodałam ten listek tutaj do dużego listka oczywiście pozłacany hehe i urwałam takie koraliki i łańcuszki i mam taki :D
a koraliki wykorzystam do czegoś innego :D hmm może seterek obszyje albo do spodenek doszyje :D zobaczymy :D


Bransoletki H&M and Calvin Klein - perfumiki

Uwielbiam te perfumy! Mój ukochany zapach :D aczkolwiek Kocham jeszcze różowe Pumy i MaxiMary :D Boskie są <3 




Mochito - Torebeczka z panterką i złotymi okuciami:)


A jeśli chodzi o kosmetyk to kupiłam taki duży, duży płyn do kąpieli Johnsons miał tak boski zapach,kojarzący się z takimi maluskimi dziecmi i dzieciństwem że musiałam go kupic :D jest słodki <3


Buziaki wam :**

9 komentarzy :

  1. No to bardzo ładne zakupy zrobiłaś. Buty są boskie :) Torebka również baaardzo mi się podoba :D

    OdpowiedzUsuń
  2. torebka chyba najlepsza, baardzo mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  3. również kocham ten zapach CK jest cudowny !:)

    OdpowiedzUsuń
  4. piękne buty!!
    ennypro.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetny buty!Oczywiście obserwuje i serdecznie zapraszam do mnie :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Buciki są prześliczne i super wyglądają do legginsów - powinnaś je częściej nosić w takim zestawieniu! Wyglądasz prześlicznie!

    OdpowiedzUsuń

Jak już tu jesteś, zostaw coś po sobie :*
Dziękuję za odwiedziny <3

.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...