środa, 25 kwietnia 2012

Doradźcie ! :*

Kochane potrzebuję waszej rady!!

w sobotę mam wesele i nie wiem jak mam się ubrac tzn mam dylemat :P

Mam białą sukienkę na role biała rozkloszowana taka troszkę :P na górze koronka i biały kołnierzyk :P

i mam 3 opcje:
1. Czarny pasek
2. Czarny pasek + kołnierzyk
3. Beżowy pasek (do bucików)  zdjęcie koloru bucików umieszczam pod spodem

Torebka wężowa czarna z Asosa ze złotymi wstawkami

Zmienię tylko bransoletkę będzie ona taka pleciona złota z czarnymi takimi nitkami i bedzie ona szeroka;)

więc prosze powiedzcie jak myślicie co mam wybrac??

a i do tego czarna marynarka z czarną koronką (w innym moim poście jest umieszczona)

Ps. Przepraszam za zdjecia takie troche byle jakie ale szybko robione były i bez zadnego ogarnięcia się :P











Moje zdanie jest takie że w ogóle za ładnie to nie wygląda ;/ ale ja mam tak zawsze jeśli chodzi o wesela he 
i nie mam zdania w czym lepiej wyglądam ponieważ wg mnie w bezowym jest za pusto i czegoś mi brakuje a w czarnym jest tak hmm galowo xD dlatego nie mam pojęcia 
Proszę o rady :*


7 komentarzy :

  1. jestem za opcją nr 3 bo strasznie mi się podoba ten pasek :) i z beżowym paskiem jakoś tak delikatniej wszystko wygląda :)

    OdpowiedzUsuń
  2. ja tak samo:) tylko ten kolnierzyk bym odczepila;p bo tak dziwnie wyglada:P

    OdpowiedzUsuń
  3. oj kurcze każdy jest innego zdania i już sama nie wiem :( aj ale dziękuję za radę

    OdpowiedzUsuń
  4. najlepsza jest opcja z beżowym paskiem i jeśli można, to odpięłabym kołnierzyk

    OdpowiedzUsuń
  5. Śliczna sukienka i buty ale najładniejsza stylizacja to 3 czyli ostatnia:)
    Polecam mój blog:P Jestem twoim obserwatorem i cieszyła bym się jeśli też zostaniesz moim obserwatorem:P

    OdpowiedzUsuń
  6. I love you're dress!

    http://inass-myfashion.blogspot.com/

    xoxo

    OdpowiedzUsuń

Jak już tu jesteś, zostaw coś po sobie :*
Dziękuję za odwiedziny <3

.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...