poniedziałek, 19 marca 2012

...Wiosennie...


No i w końcu długo oczekiwana wiosna :))
tzn jeszcze nie kalendarzowa :P ale już i tak jest pięknie na dworze :)
Można się ubrać troszkę lżej :D

Zrobiłyście już porządek w szafach?:P ja się przymierzam ale cos nie mam czasu a raczej mi się nie chce  :D hehe

aczkolwiek za okularami już się rozglądam :D 
 Przymierzam się do kupna tych -->


co myslicie?
ja uważam że są CUDOWNE :)
pasują do każdego stroju i każdego kształtu twarzy :)
dlatego kupując je nie musisz się zastanawiać czy będą Ci pasowały :)
BO NA PEWNO BĘDĄ:)

a że ja lubię Złote okucia we wszystkich dodatkach to i okularki też musze miec z nimi :D 

Będę je niedługo zamawiała, więc jak ktoś by chciał to piszcie w komentach ;)
bądź na stronie
---->

http://szafa.pl/c9445785-ray-ban.html


Dodam że zamawiam tańsze niż są na allegro bo tam są takie same ale po 250/300zł także się nie opłaca ;)


Dobra przechodzę do sedna bo gadam i gadam hehe
pewnie, aż czytać wam się nie chce :P
także wybaczcie :)


a więc Outfit number ONE :D








Ramoneska zasłonięta jest kominem bo wiało dzisiaj troszkę :P ale wygląda tak:)



Kupiłam ją na allegro kiedyś ;) jeszcze czasami gdzieś ją tam widzę ;) także jak ją chcecie to troszkę musicie się naszukać ale na 100% ją znajdziecie :)

Torebka- kiedyś też na all kupiłam za ponad 100zł
Leginso-spodnie- sh- 10zł
Jazzówki- all
Komin- Reserved

pod spodem zwykła biała rozciągliwa bluzeczka z dł rękawem ;)

i to chyba tyle jeśli chodzi o ten zestaw :)


Outfit number Two :D








Wisiorek- allegro






Bluzka- Orsay
Leginsy- allegro


No i to tyle :)

a czy ktoś w ogóle to czyta?:P haha
  bo nawet nie wiem
Komentujcie Pliss... :D

4 komentarze :

  1. extra masz blog!!
    i świetne stylizacje:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Te leginsy mi się podobają :) U kogo i za ile kupiłaś?

    OdpowiedzUsuń
  3. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń

Jak już tu jesteś, zostaw coś po sobie :*
Dziękuję za odwiedziny <3

.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...