piątek, 16 marca 2012

**Elegancko**


To mój pierwszy post :)
zapewne mało kto go zobaczy
ale od czegoś trzeba zacząć :))

Tak więc zaczynam od czegoś eleganckiego :) 

Koronkowa Bluzeczka z czarnym kołnierzykiem :) ostatnio bardzo mi się podobają takie :) i zapewne nie tylko mi :)
Bo wiem że dużo z was poszukuje takich bluzeczek :P a wiem że ciężko coś takiego znaleźć  :P
Ale możecie poszukać na allegro :) wystarczy wpisać "pensjonarka" a nawet można kupić sobie czarny kołnierzyk i do różnych bluzeczek go zakładać :)

zapewniam efekt powalający :) 


Mam nadzieję, że mój blog Wam się spodoba i że Was czymś zainspiruję :) Chciałabym Was zachęcić do tworzenia swoich własnych, niepowtarzalnych rzeczy DIY :)
Mam nadzieję, że mi się uda ;*

Buziaki :*

3 komentarze :

  1. Mi się bardzo podoba!! śliczna jesteś:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Czemu tak mało zdjęć :)
    Ty to chyba we wszystkim dobrze wyglądasz :)?
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Pieknie kochana <3
    http://sm4rowski.blogspot.de

    OdpowiedzUsuń

Jak już tu jesteś, zostaw coś po sobie :*
Dziękuję za odwiedziny <3

.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...